Kasulikku lugemist

Tanklas hinna tõusevad ning kütuse tankimine võtab rahakotist järjes rohkem? Kui kütusehinna tõus ja mure kliimamuutuste pärast on pannud sind mõtlema, kuidas säästa siis järgnevalt anname mõned soovitused. Üks võimalus kütust säästa on minna üle elektri- või hübriidsõidukile.
Kas oled kunagi mõelnud, kuidas autorehve valmistatakse? Rehvi valmistamiseks on vaja palju enamat kui lihtsalt kummi.
Kuigi esmapilgul tundub hea mõte kasutada talverehve ka suvel on siiski mitmeid põhjuseid miks ei tohiks suvekuudel talverehvidega sõita. Järgnevalt selgitame, miks suvekuudel on mõistlik autole alla panna suverehvid.
Muster Rehvid pakub nüüd oma klientidele ka rehvivahetust. Meilt saad oma autole lisaks rehvidele ka soodsa rehvivahetuse.
Suvi tuleb niikuinii, mis tähendab, et peagi on käes aeg talverehvid vahetada suviste rehvide vastu. Siin on valik 2022. aasta uutest suverehvide mudelitest.
Aastas tekib ainuüksi Eestis ca 15 tuhat tonni rehviprügi, maailmas on see arv aga kordades suurem. Kuna märtsikuu soojad ilmad annavad taaskord rehvivahetusele hoogu juurde, tasub teada, kuhu kasutuskõlbmatud rehvid Eestis välja jõuavad ja mida nendega tehakse?
Naastrehvide vahetamisega ei pea kiirustama, kuna ka aprillis langeb temperatuur kohati miinuskraadideni ning talviste teeolude puhul võib naastrehve kasutada kuni 30. aprillini.
Seaduse järgi on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini. Reaalses elus on loodus kevadhooajal väga muutlik ja ka märtsis võib tulla külmemaid ilmasid, mis muudavad teeolud talviseks.
Michelini rehviekspert selgitab videos, miks rehvid kuluvad ja kuidas nende kulumist kontrollida. Lisaks jagab ta näpunäiteid, kuidas seda kulumist piirata.
Talvised ilmastikuolud pakuvad paljudele autojuhtidele suurt rõõmu, sest sõidukiga on võimalik libedaga igasugu erinevaid toredaid vigureid korda saata. Küll aga on talverõõmude kõrval ka paar negatiivset aspekti, mis autojuhte iga aasta kimbutavad.
Talverehvid on spetsiaalselt selleks disainitud, et sõitmisel oleks juhil lume, lörtsi, jää ja külmade temperatuuridega võimalik toime tulla. Seepärast on nad pakasega ka asendamatud.
Näib, et pealinna juhtidel on rehvid õigeaegselt vahetatud ja mõni tunneb uute rehvide pärast politsei ees uhkustki.
Enda ja kaasreisijate mugavuse ning ohutuse tagamiseks tuleks lisaks korralisele sõiduki hooldusele see ise lihtsate vahenditega talvekorda seada enne püsivate külmakraadide saabumist.
Kui veel aasta tagasi eelistasid Eesti juhid kasutada naastrehve, siis sel aastal kaldub eelistus lamellrehvide poole, mida kasutavad juba üle poole juhtidest, selgus If Kindlustuse uuringust.