Kasulikku lugemist

Mööda suuremaid maanteid sõites on sügise saabudes üha suurem tõenäosus kohata suuremaid ja väiksemaid metsloomi. Kuigi tihti on kokkupõrked raskesti välditavad, on zooloog Lauri Kleini sõnul nii mõndagi, mida liiklejad 
Ilmselt teavad autoomanikud, et rehvi küljel on olemas kogu vajalik teave rehvi kohta. Aga mida need numbrid tähendavad?
Sellest reeglist on tänaseks ilmselt kuulnud paljud autojuhid, kui veel mitte siis järgnevalt tutvustame seda lähemalt.
Seaduse järgi on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist Reaalses elus võib talviseid olusid kohata ka nädalaid varem. Seetõttu on talvise rehvivahetuse puhul mõistlikum lähtuda mõttest pigem varem kui hiljem. Sellele aitavad ka kaasa mõningad teised nüansid.
Tanklas hinna tõusevad ning kütuse tankimine võtab rahakotist järjes rohkem? Kui kütusehinna tõus ja mure kliimamuutuste pärast on pannud sind mõtlema, kuidas säästa siis järgnevalt anname mõned soovitused. Üks võimalus kütust säästa on minna üle elektri- või hübriidsõidukile.
Kas oled kunagi mõelnud, kuidas autorehve valmistatakse? Rehvi valmistamiseks on vaja palju enamat kui lihtsalt kummi.
Muster Rehvid pakub nüüd oma klientidele ka rehvivahetust. Meilt saad oma autole lisaks rehvidele ka soodsa rehvivahetuse.
Suvi tuleb niikuinii, mis tähendab, et peagi on käes aeg talverehvid vahetada suviste rehvide vastu. Siin on valik 2022. aasta uutest suverehvide mudelitest.
Aastas tekib ainuüksi Eestis ca 15 tuhat tonni rehviprügi, maailmas on see arv aga kordades suurem. Kuna märtsikuu soojad ilmad annavad taaskord rehvivahetusele hoogu juurde, tasub teada, kuhu kasutuskõlbmatud rehvid Eestis välja jõuavad ja mida nendega tehakse?
Naastrehvide vahetamisega ei pea kiirustama, kuna ka aprillis langeb temperatuur kohati miinuskraadideni ning talviste teeolude puhul võib naastrehve kasutada kuni 30. aprillini.
Michelini rehviekspert selgitab videos, miks rehvid kuluvad ja kuidas nende kulumist kontrollida. Lisaks jagab ta näpunäiteid, kuidas seda kulumist piirata.
Talvised ilmastikuolud pakuvad paljudele autojuhtidele suurt rõõmu, sest sõidukiga on võimalik libedaga igasugu erinevaid toredaid vigureid korda saata. Küll aga on talverõõmude kõrval ka paar negatiivset aspekti, mis autojuhte iga aasta kimbutavad.
Talverehvid on spetsiaalselt selleks disainitud, et sõitmisel oleks juhil lume, lörtsi, jää ja külmade temperatuuridega võimalik toime tulla. Seepärast on nad pakasega ka asendamatud.
Näib, et pealinna juhtidel on rehvid õigeaegselt vahetatud ja mõni tunneb uute rehvide pärast politsei ees uhkustki.