Maanteemuuseumi aastakonverentsil toimus rännak rehvide ajaloost tulevikku

Reedel kihutati maanteemuuseumi aastakonverentsil rehvide vilinal läbi inimkonna ühe suurema leiutise – ratta – arenguloo ja arutleti, milline on “tark” rehv, kuhu areneb rehvitehnoloogia ja selle mõju teedeehitusele.

Juba 100 aastat tagasi rehvitootjad reklaamisid oma tooteid. Nendes reklaamides ei räägitud kunagi vaid velgedel olevast kummiribast, vaid kujati tulevikku, kuhu inimesed võiksid jõuda, vahendas “Aktuaalne kaamera”.

“1970. aastad olid üks murrang reklaaminduses. Tuli rääkima hakata lugusid ja inimene ostis silmadega. Euroopas ja Ameerikas jõudsid reklaamidele saledad, sensuaalsed naised, kes n-ö müüsid rehve, müüsid meestele seda teemat maha,” kirjeldas maanteemuuseumi juht Kadri Valner.

Tänapäeval peavad rehvide müüjad arvestama, et reklaam kõnetaks nii mehi kui ka naisi.

“Kui täna Pirelli või Bridgestone või ka teised firmad tegelevad uute rehvide leiutamisega, räägitakse siis õhuvabadest rehvidest või keskonnasäästlikest rehvides, siis jõuavad need reklaamidesse ka. Mõnede reklaamide sõnum ongi täna selline, et küll see rehv veereb ja viib meid kõiki tulevikku,” rääkis Valner.

Vaata uudislugu ERR Menu portaalist

Google arvustused

Hendrik Heinaste
Hendrik Heinaste
11/04/2023
Töö kiire ja korralik.
Vivian Ruumet
Vivian Ruumet
01/12/2022
Kenad poisid ja kiire ning korralik töö, soovitan!
Matteus Elbrecht
Matteus Elbrecht
21/11/2022
Töö kiire ja korralik, hind mõistlik. Soovitan!
Doru Bosca
Doru Bosca
04/11/2022
Nice service, helpfull , english speaking, we changed 4tyres to a van , perfect service, very good prices , till next time ,
Erik Faizullin
Erik Faizullin
01/11/2022
Väga kiire ja asjalik teenindus. Kõigile kirjadele ja kõnedele vastavad kiirelt ja pakuvad küsimustele lahendusi. Hind on sõbralik :)

Osta kohe, maksa hiljem
Rehvivahetus Tallinnnas
Uuedrehvid.ee