Kui ületad piiri igapäevaselt või plaanid talvel reisi Euroopasse, on oluline end kurssi viia erinevate riikide talverehvide nõuetega.
Seaduse järgi on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist Reaalses elus võib talviseid olusid kohata ka nädalaid varem. Seetõttu on talvise rehvivahetuse puhul mõistlikum lähtuda mõttest pigem varem kui hiljem. Sellele aitavad ka kaasa mõningad teised nüansid.
Algav kooliaasta toob linnadesse taas suuremad ummikud, mis nõuavad juhtidelt rohkem viisakust ja kannatlikkust. Kõige enam häirib Eesti autojuhte see, kui keegi nende sõidurajale trügib, eriti kui ta teeb seda suunatuld näitamata, selgus If Kindlustuse läbi viidud uuringust.
Eestis on elektriautosid veel küllaltki vähe. Järgmistel aastatel võib aga oodata suuremat elektriautode osakaalu kasvu, sest turule tuleb neid uute autode hulgas üha enam ja aina rohkem inimesi soovib elektriautot omada.
Seaduse järgi on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini. Reaalses elus on loodus kevadhooajal väga muutlik ja ka märtsis võib tulla külmemaid ilmasid, mis muudavad teeolud talviseks.
Kuigi esmapilgul tundub hea mõte kasutada talverehve ka suvel on siiski mitmeid põhjuseid miks ei tohiks suvekuudel talverehvidega sõita. Järgnevalt selgitame, miks suvekuudel on mõistlik autole alla panna suverehvid.
Kui mõni aasta tagasi jagunesid eestlaste eelistused lamell- ja naastrehvide vahel laias laastus pooleks, siis viimastel aastatel on naastrehvid populaarsust kogunud.
Autojuhtide jaoks on ohutus alati esmatähtis ning üks olulisemaid ohutuselemente on kindlasti rehvid. Rehvid on see osa sõidukist, mis on otseses kontaktis teega ning nende seisund mõjutab otseselt sõiduohutust.
Kooliaasta algusega saabuvad linnadesse taas suuremad ummikud. See nõuab juhtidelt rohkem kannatlikkust ja viisakust üksteise vastu. Mis häirib aga juhte liikluses enim?
Täna sõidavad Eesti inimesed peamiselt bensiini- või diiselmootoriga autodega, kuid järgmise sõidukina näevad paljud hoopis teisi variante, selgus If Kindlustuse läbi viidud uuringust.
Eestis on väga palju autosid – koguni 86 protsendil inimestest on kodus sõiduk ja paljudel on neid lausa mitu. Kuigi meie autod on lõunanaabrite omadega võrreldes väga uued, jäävad keskmised läbisõidud alla 20 000 kilomeetri aastas.
Rehvivahetuse aega broneerides on võimalik sul valida kahe teenuse vahel. Täisvahetus ja rataste vahetus. Järgnevalt selgitame, mis on nende teenuste erinevus.
Tyre Review on selles testis selgitamas välja, millised hetkel turul olevad touring-suverehvid on parimad. Testis on 13 rehvikomplekti.
Kui 2021.aastal soovisid rohkem kui pooled Eesti autoomanikud kasutada lamellrehve, siis tänavu kaldub eelistus taas naelrehvide poole. Soojad talved panevad inimesi eelistama lamelle, külmad aga naelrehve, nii on selgunud If …